Lucruri pe care un manager bun nu le va cere niciodată angajaţiilor săi

Autor: Florin Casota Postat la 19 mai 2017 553 afişări

Sunt mii de articole scrise despre ce trebuie să faci pentru a deveni un lider bun. Dar nu foarte multe articole vorbesc despre un anumit aspect al leadership-ului - managerii trebuie să spună adevărul totdeauna, iar acest lucru poate fi dificil de gestionat, scrie Forbes.

Lucruri pe care un manager bun nu le va cere niciodată angajaţiilor săi

Un manager bun este un lider puternic ce munceşte autentic şi care spune adevărul. Mai jos, câteva lucruri pe care un manager bun nu le cere niciodată angajaţiilor săi

1. Să îşi mintă clienţii

2. Să îşi mintă colegii

3. Să îşi asume vina când ceva merge prost

4. Să îşi anuleze sau amâne un concediu, fără să fie plătit

5. Să îşi spioneze colegii

6. Să respecte reguli şi proceduri stupide, doar pentru că există

7. Să îşi păstreze părerile şi ideile pentru ei

8. Să lucreze ore întregi fără pauze

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.