Idei de afaceri: să vinzi clienţilor de lux băuturi cu diamante în ele

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu Postat la 09 februarie 2014 151 afişări

Unele localuri încearcă să-şi atragă clienţii cooptând maeştri bucătari ori somelieri celebri, altele le pregătesc surprize.

Idei de afaceri: să vinzi clienţilor de lux băuturi cu diamante în ele

În această categorie intră Vaucluse, un local deschis în fosta casă a lui Charlie Chaplin din West Hollywood, unde amatorii de martini îşi pot comanda unul care costă nici mai mult, nici mai puţin de zece mii de dolari, scrie LA Times.

Preţul mare al băuturii se datorează faptului că în pahar, pe lângă ingredientele clasice, clientul găseşte şi o surpriză sub forma unui diamant.

Patronii localului recomandă rezervarea cu 12 ore înainte pentru a putea procura diamantul de la Raffi Jewelers, o firmă de bijuterii locală, aşa că surpriza e doar parţială, dar afirmă că aceia care se trezesc în ultima clipă că vor un martini de preţ nu vor fi refuzaţi.

Brad şi Claire Cox, soţii care deţin Vaucluse, sunt australieni de origine şi au mai avut diverse afaceri cu baruri în Sydney înainte de a veni la Los Angeles. Metoda cu diamantul au încercat-o şi la barurile lor din Australia, sfârşind prin a vinde clienţilor 12 astfel de diamante.

Urmărește Business Magazin

/arta-si-societate/lifestyle/idei-de-afaceri-sa-vinzi-clientilor-de-lux-bauturi-cu-diamante-in-ele-12050741
12050741
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.