4 in 1
Dupa ce si-a schimbat numele si fata, fosta Elite Romania, acum Strauss, scoate la lumina si produse intr-o noua infatisare. Momentul a fost ales la patru ani dupa fuziunea de la nivel international dintre grupurile Elite si Strauss, iar publicul e tot mai orientat catre segmentul superior al pietei. Romanii au inceput sa migreze spre produsele premium", spune Matanya Schwartz, directorul general al Strauss Romania. Managerul mai sustine ca fenomenul de migrare spre o piata superioara se va accentua in urmatorii ani. Asa ca firma si-a schimbat portofoliul si a lansat brandul Doncafe in urma unei investitii de 15 milioane de euro. Compania israeliana, care isi disputa primul loc pe piata cafelei cu Kraft Foods, a intrat si pe piata pentru tineri, despre care spun ca au influentat cultura cafelei prin faptul ca o percep ca pe o bautura. Astfel, Strauss a lansat mixurile de cafea, care includ si primul 4 in 1 de pe piata: cafea, lapte, zahar si guarana.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
/arta-si-societate/lifestyle/4-in-1-4074364
4074364
comments powered by Disqus