Cronică de film: The Magnificent Seven

Autor: Bogdan Angheluta Postat la 15 octombrie 2016 97 afişări

Cronică de film: The Magnificent Seven
Cronică de film: The Magnificent Seven

The Magnificent Seven, cea mai recentă producţie a Metro-Goldwyn-Mayer Pictures şi Columbia Pictures, este o readaptare modernă a unei poveşti clasice într-un western de acţiune. Pelicula redă povestea a şapte pistolari justiţiari care eliberează o comunitate de sub teroarea unor bandiţi. În regia lui Antoine Fuqua, filmul spune povestea locuitorilor unui sat mexican care se văd nevoiţi să apeleze la ajutorul a şapte pistolari pentru a scăpa de o gaşcă de bandiţi ce îi exploatează şi îi terorizează.

Localitatea Rose Creek din Mexic se află sub controlul industriaşului Bartholomew Bogue (Peter Sarsgaard), iar oamenii sunt disperaţi şi vor să se elibereze de sub tirania lui. Sub conducerea Emmei Cullen (Haley Bennett), ei caută protecţie din partea unui grup de şapte pistolari, cunoscuţi vânzători de recompense şi asasini plătiţi. Pe măsură ce se pregătesc de confruntare, cei şapte magnifici încep să înţeleagă că luptă pentru mai mult decât bani

Produs de Metro-Goldwyn-Mayer Pictures şi Columbia Pictures, în colaborare cu LStar Capital şi Village Roadshow Pictures, filmul The Magnificent Seven îi are în distribuţie pe Denzel Washington, Chris Pratt, Ethan Hawke, Vincent D’Onofrio, Byung-Hun Lee, Manuel Garcia-Rulfo, Martin Sensmeier, Haley Bennett, Matt Bomer şi Peter Sarsgaard. Producători sunt Roger Birnbaum şi Todd Black, iar scenariul este semnat de Nic Pizzolatto (cunoscut pentru serialul True Detective) şi Richard Wenk.

Ideea acestui remake s-a născut în 2010, când Roger Birnbaum a ajuns la conducerea MGM şi a dobândit acces la bogata arhivă a studioului. Frunzărind titlurile de colecţie a remarcat pelicula anului 1960 intitulată Cei şapte magnifici / (The Magnificent Seven), care îi plăcuse teribil în vremea studenţiei. A aflat cu uimire că la baza ei se află filmul japonez Cei şapte samurai, regizat de Akira Kurosawa, un clasic al genului. Atunci i-a venit lui Birnbaum ideea de a reface povestea celor şapte justiţiari, iar când a revenit la rolul de producător s-a apucat imediat de idee, căutând o perspectivă nouă şi modernă asupra poveştii. Aici a intrat în scenă Antoine Fuqua, a cărui primă propunere pentru film a fost Denzel Washington, care a acceptat proiectul şi a ajuns să joace pentru prima oară în carieră într-un western.

Apoi în distribuţie au ajuns cinci actori mai tineri: Ethan Hawke ca Goodnight Robicheaux; Vincent D’Onofrio ca Jack Horne; sud-coreeanul Byung-Hun Lee în rolul lui Billy Rocks; actorul american de origine mexicană Manuel Garcia-Rulfo ca Vasquez; şi actorul de origine indiană Martin Sensmeier ca Red Harvest.

Fiind un remake, aşteptările de la The Magnificent Seven au fost destul de mari; am mai discutat în numerele trecute despre motivele care duc la realizarea unui remake şi mai ales cerinţele pe care acesta trebuie să le îndeplinească, aşa că nu o să insist. Spun doar că acesta este un exemplu pozitiv, iar alte case de producţie ar trebui să urmărească procesul de lucru al celor de la MGM.
NOTĂ: 8/10

Tehnologia sănătăţii: care sunt inovaţiile care transformă munca medicilor şi sănătatea celor de acasă Tehnologia sănătăţii: care sunt inovaţiile care transformă munca medicilor şi sănătatea celor de acasă

Ne aflăm de ani buni în mijlocul unei revoluţii tehnologice, dar acest lucru este mai vizibil în industrii precum telecom sau auto. Tehnologia nu a ocolit însă pe nimeni, iar unul dintre marii beneficiari este sistemul medical. De la exoschelete la dispozitive pentru purificarea aerului, sute de dispozitive ajung anual pe piaţă cu scopul de a face mai uşoară viaţa medicilor şi a oamenilor de rând.

DEZASTRU pentru una dintre cele mai CUNOSCUTE companii aeriene. Este în PICAJ NECONTROLAT. Atenţie dacă zburaţi cu acest operator DEZASTRU pentru una dintre cele mai CUNOSCUTE companii aeriene. Este în PICAJ NECONTROLAT. Atenţie dacă zburaţi cu acest operator
De ce puneţi 8 milioane de oameni să completeze fişe şi declaraţii fiscale şi nu globalizaţi voi veniturile direct, prin integrarea bazelor de date ale statului?
"A murit o parte din mine". Giulia, despre despărţirea de Huidu "A murit o parte din mine". Giulia, despre despărţirea de Huidu
Primul pictorial cu Andra şi Măruţă. Singura dată când artista a pozat topless
Nutriţionistul Mihaela Bilic: „Vă provoc să renunţaţi o lună la acest aliment! Veţi slăbi, vă promit!”
Descoperire ULUITOARE pe Marte: ''Într-adevăr EXISTĂ'' Descoperire ULUITOARE pe Marte: ''Într-adevăr EXISTĂ''
O nouă mare DESCOPERIRE a acceleratorului de particule de la CERN: ”Este total neaşteptat. SCHIMBĂ totul!”
Cercetătorii au făcut o DESCOPERIRE uluitoare legată de oameni. Ce se întâmplă în realitate cu noi toţi
Cât va costa versiunea Galaxy Note7 recondiţionată şi ce compromis vor avea de acceptat viitorii cumpărători Cât va costa versiunea Galaxy Note7 recondiţionată şi ce compromis vor avea de acceptat viitorii cumpărători
Smartphone-ul cu dual camera şi senzor de amprentă care costă doar 70 de dolari
Dacă roboţii se vor revolta, acest bărbat beat este de vină
Dacă vrei să eviţi balonarea, iată ce NU ar trebui să mănânci la micul dejun! Dacă vrei să eviţi balonarea, iată ce NU ar trebui să mănânci la micul dejun!