Cronică de film: The Magnificent Seven

Autor: Bogdan Angheluta Postat la 15 octombrie 2016 101 afişări

Cronică de film: The Magnificent Seven
Cronică de film: The Magnificent Seven

The Magnificent Seven, cea mai recentă producţie a Metro-Goldwyn-Mayer Pictures şi Columbia Pictures, este o readaptare modernă a unei poveşti clasice într-un western de acţiune. Pelicula redă povestea a şapte pistolari justiţiari care eliberează o comunitate de sub teroarea unor bandiţi. În regia lui Antoine Fuqua, filmul spune povestea locuitorilor unui sat mexican care se văd nevoiţi să apeleze la ajutorul a şapte pistolari pentru a scăpa de o gaşcă de bandiţi ce îi exploatează şi îi terorizează.

Localitatea Rose Creek din Mexic se află sub controlul industriaşului Bartholomew Bogue (Peter Sarsgaard), iar oamenii sunt disperaţi şi vor să se elibereze de sub tirania lui. Sub conducerea Emmei Cullen (Haley Bennett), ei caută protecţie din partea unui grup de şapte pistolari, cunoscuţi vânzători de recompense şi asasini plătiţi. Pe măsură ce se pregătesc de confruntare, cei şapte magnifici încep să înţeleagă că luptă pentru mai mult decât bani

Produs de Metro-Goldwyn-Mayer Pictures şi Columbia Pictures, în colaborare cu LStar Capital şi Village Roadshow Pictures, filmul The Magnificent Seven îi are în distribuţie pe Denzel Washington, Chris Pratt, Ethan Hawke, Vincent D’Onofrio, Byung-Hun Lee, Manuel Garcia-Rulfo, Martin Sensmeier, Haley Bennett, Matt Bomer şi Peter Sarsgaard. Producători sunt Roger Birnbaum şi Todd Black, iar scenariul este semnat de Nic Pizzolatto (cunoscut pentru serialul True Detective) şi Richard Wenk.

Ideea acestui remake s-a născut în 2010, când Roger Birnbaum a ajuns la conducerea MGM şi a dobândit acces la bogata arhivă a studioului. Frunzărind titlurile de colecţie a remarcat pelicula anului 1960 intitulată Cei şapte magnifici / (The Magnificent Seven), care îi plăcuse teribil în vremea studenţiei. A aflat cu uimire că la baza ei se află filmul japonez Cei şapte samurai, regizat de Akira Kurosawa, un clasic al genului. Atunci i-a venit lui Birnbaum ideea de a reface povestea celor şapte justiţiari, iar când a revenit la rolul de producător s-a apucat imediat de idee, căutând o perspectivă nouă şi modernă asupra poveştii. Aici a intrat în scenă Antoine Fuqua, a cărui primă propunere pentru film a fost Denzel Washington, care a acceptat proiectul şi a ajuns să joace pentru prima oară în carieră într-un western.

Apoi în distribuţie au ajuns cinci actori mai tineri: Ethan Hawke ca Goodnight Robicheaux; Vincent D’Onofrio ca Jack Horne; sud-coreeanul Byung-Hun Lee în rolul lui Billy Rocks; actorul american de origine mexicană Manuel Garcia-Rulfo ca Vasquez; şi actorul de origine indiană Martin Sensmeier ca Red Harvest.

Fiind un remake, aşteptările de la The Magnificent Seven au fost destul de mari; am mai discutat în numerele trecute despre motivele care duc la realizarea unui remake şi mai ales cerinţele pe care acesta trebuie să le îndeplinească, aşa că nu o să insist. Spun doar că acesta este un exemplu pozitiv, iar alte case de producţie ar trebui să urmărească procesul de lucru al celor de la MGM.
NOTĂ: 8/10

Important e ce laşi în urmă Important e ce laşi în urmă

Ionuţ Simion a preluat la jumătatea lui 2015 mandatul de country managing partner al PwC România şi a reuşit să crească businessul, în doi ani şi jumătate de mandat, cu 27%. Îşi dorea să intre în armată, dar a ajuns economist, iar cariera l-a purtat prin companii care au definit capitalismul românesc timpuriu. Şeful PwC spune că norocul, deşi important în viaţă, reprezintă doar locul în care pregătirea şi oportunitatea se întâlnesc.

Este OFICIAL: Încă un lanţ de supermarketuri dispare din piaţă. Mutarea făcută de Auchan Este OFICIAL: Încă un lanţ de supermarketuri dispare din piaţă. Mutarea făcută de Auchan
Motivul pentru care Emma Zeicescu a divorţat. Cine este acum iubitul ei Motivul pentru care Emma Zeicescu a divorţat. Cine este acum iubitul ei
Mihaela Rădulescu, apariţie spectaculoasă! Geanta vedetei valorează cât o maşină
Prinţul Harry şi Meghan Markle, lună de miere în Moldova?
Savanţii care au analizat CORPUL cu formă BIZARĂ observat recent au făcut o descoperire ŞOCANTĂ: este o NAVĂ EXTRATERESTRĂ. De unde vine şi ce se va întâmpla cu ea - VIDEO Savanţii care au analizat CORPUL cu formă BIZARĂ observat recent au făcut o descoperire ŞOCANTĂ: este o NAVĂ EXTRATERESTRĂ. De unde vine şi ce se va întâmpla cu ea - VIDEO
RĂSPUNSUL la marea întrebare legată de moarte. Ce se întâmplă cu noi după?
Nichita Stănescu, geniul răsfăţat de Ceauşeşti care ''a făcut un pact DIAVOLUL''
Cum te vor păcăli, garantat, magazinele din România să cheltuieşti chiar cu SUTE de lei mai mult pe cadouri în decembrie. Iată strategia lor şi ce trebuie să faci pentru a rămâne cu banii în portofel Cum te vor păcăli, garantat, magazinele din România să cheltuieşti chiar cu SUTE de lei mai mult pe cadouri în decembrie. Iată strategia lor şi ce trebuie să faci pentru a rămâne cu banii în portofel
Japonezii au luat-o razna de tot? Iată ce vrea să facă o companie peste doi ani pe Lună. Au strâns deja 90 de milioane de dolari. „Oamenii nu se îndreaptă spre stele pentru a deveni săraci”
A pus o cameră GoPro pentru a filma pescăruşii de lângă casă. Ce s-a întâmplat după aceea pare un miracol, dar e adevărat. Clipul s-a viralizat rapid. „E cel mai tare lucru pe care l-am văzut în ultima vreme!” [VIDEO]
Ţigările electronice: argumente pro şi contra Ţigările electronice: argumente pro şi contra
Probleme de cuplu: relaţie sănătoasă vs relaţie toxică
Postul ca tratament. Cum se manifestă metabolismul în caz de foame