Google publică în premieră formula unică după care face angajări

Autor: Ioana Matei Postat la 06 noiembrie 2014 7897 afişări  

Google publică în premieră formula unică după care face angajări
Google publică în premieră formula unică după care face angajări

Modul în care Google face angajajări a revoluţionat modul în care procesul de recrutare funcţionează. Cea mai importantă regulă pe care o folosesc recrutorii din companie este însă foarte simplă: să nu faci niciodată compromisuri asupra standardului de angajare.

Dacă un astfel de compromis există, fiecare persoană pe care o companie o va angaja va ajunge să aibă abilităţi mai scăzuze decât cea mai recent angajată. Jonathan Rosenberg, fostul şef de produs al Google, a vorbit despre cum se întâmplă acest lucru într-un interviu realizat la Harvard Business Review.

“Ce se întâmplă dacă oamenii îşi pierd concentarea în ce priveşte valoarea absolută a talentului şi sunt distraşi de aspecte care ţin de urgenţa rolului? În momentul în care le permiţi echipelor tale să facă acest lucru, începi să angajezi oameni care se află sub nivelul standard de angajare al companiei. Se creează astfel o dinamică negativă a unui anumit “efect de turmă”. În momentul în care laşi un A să angajeze un B, B-ul va angaja un C, pentru că B se simte ameninţat de A. Prin urmare, trebuie să o iei de la început şi să te asigură că ai în companie doar A-uri care vor angaja A-uri”.

Laszlo Bock, şeful departamentului de recrutare al Google, a împărtăşit aceeaşi idee într-un discurs recent ţinut la LinkedIn`s Talent:

“Primul lucru pe care l-am făcut a fost să avem un standard ridicat de recrutare a talentelor şi să nu facem  niciodată un compromis. Larry şi Sergei şi-au dat seama din timp că se va ajunge la o revenire la mediocru în caz contrar. Să presupunem că angajezi o persoană foarte bună, ea va angaja pe cineva aproape la fel de bun, care, la rândul ei, va angaja pe cineva aproape la fel de bun. În timp, vei angaja doar persoane cu abilităţi medii.”

Acesta este motivul pentru care în cadrul Google, deciziile legate de angajare nu revin managerilor. Toate aceste decizii sunt luate prin intermediul unui comitet ai cărui membrii sunt concentraţi asupra standardului de angajare.

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

http://www.businessmagazin.ro/analize/resurse-umane/google-publica-in-premiera-formula-unica-dupa-care-face-angajari-13499438
13499438
comments powered by Disqus
ZF.ro
BREAKING NEWS! Vestea aşteptată de România de zeci de ani a venit în această dimineaţă BREAKING NEWS! Vestea aşteptată de România de zeci de ani a venit în această dimineaţă
BREAKING NEWS! Dezastru la cea mai mare bancă! Este pentru prima oară când se întâmplă asta
ONE.ro
Cum arătau celebrităţile înainte de operaţiile estetice Cum arătau celebrităţile înainte de operaţiile estetice
Cum arată fabuloasa casă a actriţei Aishwarya Rai. Foto din interior
Janet Jackson mai are puţin şi naşte. Şi-a arătat burtica de gravidă
Descopera.ro
Ce le lipseşte copiilor născuţi prin cezariană? Cercetătorii au aflat răspunsul Ce le lipseşte copiilor născuţi prin cezariană? Cercetătorii au aflat răspunsul
Secretul Reginei Maria, DEZVĂLUIT după 80 de ani. Ce s-a întâmplat după ce l-a refuzat pe Hitler
SCANDAL uriaş la NASA după schimbarea horoscopului. ''Noi doar am făcut câteva calcule''
Go4it.ro
Vodafone lansează 4GTV+ si anunţă un parteneriat cu Netflix Vodafone lansează 4GTV+ si anunţă un parteneriat cu Netflix
A comandat un iPhone 7 Plus Jet Black online, direct de la Apple, iar când a primit coletul a avut parte de o SURPRIZĂ de proporţii. „Credeam că doar Samsung copiază Apple, nu şi invers!"
Mark Zuckerberg a publicat imagini rare de la centrul de date al Facebook situat în apropierea Cercului Polar [GALERIE FOTO]
Csid.ro
Majoritatea oamenilor folosesc antiperspirantul greşit Majoritatea oamenilor folosesc antiperspirantul greşit
Dacă faci asta, vei slăbi garantat!
Cum se consumă corect micii ca să nu faci cancer

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.