Google publică în premieră formula unică după care face angajări

Autor: Ioana Matei Postat la 06 noiembrie 2014 7912 afişări  

Google publică în premieră formula unică după care face angajări
Google publică în premieră formula unică după care face angajări

Modul în care Google face angajajări a revoluţionat modul în care procesul de recrutare funcţionează. Cea mai importantă regulă pe care o folosesc recrutorii din companie este însă foarte simplă: să nu faci niciodată compromisuri asupra standardului de angajare.

Dacă un astfel de compromis există, fiecare persoană pe care o companie o va angaja va ajunge să aibă abilităţi mai scăzuze decât cea mai recent angajată. Jonathan Rosenberg, fostul şef de produs al Google, a vorbit despre cum se întâmplă acest lucru într-un interviu realizat la Harvard Business Review.

“Ce se întâmplă dacă oamenii îşi pierd concentarea în ce priveşte valoarea absolută a talentului şi sunt distraşi de aspecte care ţin de urgenţa rolului? În momentul în care le permiţi echipelor tale să facă acest lucru, începi să angajezi oameni care se află sub nivelul standard de angajare al companiei. Se creează astfel o dinamică negativă a unui anumit “efect de turmă”. În momentul în care laşi un A să angajeze un B, B-ul va angaja un C, pentru că B se simte ameninţat de A. Prin urmare, trebuie să o iei de la început şi să te asigură că ai în companie doar A-uri care vor angaja A-uri”.

Laszlo Bock, şeful departamentului de recrutare al Google, a împărtăşit aceeaşi idee într-un discurs recent ţinut la LinkedIn`s Talent:

“Primul lucru pe care l-am făcut a fost să avem un standard ridicat de recrutare a talentelor şi să nu facem  niciodată un compromis. Larry şi Sergei şi-au dat seama din timp că se va ajunge la o revenire la mediocru în caz contrar. Să presupunem că angajezi o persoană foarte bună, ea va angaja pe cineva aproape la fel de bun, care, la rândul ei, va angaja pe cineva aproape la fel de bun. În timp, vei angaja doar persoane cu abilităţi medii.”

Acesta este motivul pentru care în cadrul Google, deciziile legate de angajare nu revin managerilor. Toate aceste decizii sunt luate prin intermediul unui comitet ai cărui membrii sunt concentraţi asupra standardului de angajare.

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

http://www.businessmagazin.ro/analize/resurse-umane/google-publica-in-premiera-formula-unica-dupa-care-face-angajari-13499438
13499438
comments powered by Disqus
ZF.ro
BREAKING NEWS! Încă o INSOLVENŢĂ zguduie piaţa. Începe furtuna pentru una dintre cele mai mari companii din România BREAKING NEWS! Încă o INSOLVENŢĂ zguduie piaţa. Începe furtuna pentru una dintre cele mai mari companii din România
BREAKING NEWS! Cea mai nouă decizie luată de Grindeanu de URGENŢĂ. Vedeţi AICI dacă vă încadraţi să primiţi o PRIMĂ
ONE.ro
Dieta Andreei Berecleanu, cu ajutorul căreia a slăbit 8 kilograme "Am mâinile ca ale unui copil" Dieta Andreei Berecleanu, cu ajutorul căreia a slăbit 8 kilograme "Am mâinile ca ale unui copil"
De nerecunoscut! Cum arată Donald Trump în tinereţe
Cum arată moştenitoarea familiei Onassis. Are o avere de 3 miliarde de dolari
Descopera.ro
Secretul SCANDALOS al masonilor a ieşit la iveală. De sute de ani fac asta şi nimeni nu şi-a dat seama Secretul SCANDALOS al masonilor a ieşit la iveală. De sute de ani fac asta şi nimeni nu şi-a dat seama
SEMNĂTURA dată de Trump la învestire scoate la iveală un lucru ULUITOR. Nimeni a sesizat asta vineri
Lenin a murit infectat cu SIFILIS de o prostituată franceză. SECRETELE care ies la iveală după 80 de ani
Go4it.ro
Cum se programează un PC ca să se oprească singur Cum se programează un PC ca să se oprească singur
Veste proastă pentru utilizatorii acestui smartphone Samsung foarte iubit de români. Compania a făcut anunţul
O firmă a realizat un ceas din brânză care costă 1 milion de dolari
Csid.ro
5 paşi să poţi renunţa mai uşor la zahăr 5 paşi să poţi renunţa mai uşor la zahăr
Cura de slăbire care-ţi poate distruge organismul! Nu te sfătuim s-o ţii!
Operaţia care m-a scăpat de ochelari - by CSID

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.