Lovitura pe care i-o aplică Dedeman concurentului său român. Cum a fost încălcat "tratatul de neagresiune"

Autor: Razvan Muresan Postat la 22 martie 2014 24896 afişări

Lovitura pe care i-o aplică Dedeman concurentului său român. Cum a fost încălcat "tratatul de neagresiune"

Dedeman a deschis vineri al 37-lea magazin al reţelei naţionale, la Sibiu, în urma unei investiţii de circa 13 milioane euro, şi îşi propune ca în acest an să ajungă la minim 40 de unităţi. Magazinul din Sibiu are o suprafaţă de 13.700 mp şi dispune de o parcare proprie cu 380 de locuri.  Dedeman, cea mai mare companie din domeniul retailului cu materiale de construcţii şi amenajărilor interioare din România, este controlată de oamenii de afaceri băcăuani Dragoş şi Adrian Pavăl şi are 6.770 de angajaţi.

Deschiderea celui mai recent magazin Dedeman are loc în oraşul în care omul de afaceri sibian Ioan Ciolan, fondatorul reţelei de magazine de tip do-it-yourself Ambient, a început după 1990 să îşi construiască un business şi unde a activat mai bine de 15 ani fără un concurent direct de talie mare. Noul magazin Dedeman va intensifica şi mai mult competiţia din municipiul Sibiu, unde mai funcţionează de câţiva ani şi o unitate BauMax. Ambient deţinea anul trecut 12 centre comerciale şi 15 depozite de materiale de construcţii şi platforme logistice, situate în principal în zona Transilvaniei.

În incinta magazinului Ambient din Sibiu se aflau sămbătă la prânz circa 20 de clienţi, în timp ce în acelaşi interval orar câteva sute de clienţi vizitau noul magazin Dedeman.

Potrivit ZF, compania de bricolaj şi distribuţie de materiale de construcţii Ambient şi-a restructurat la sfârşitul anului trecut datoriile de 40 mil. euro pe care le avea către băncile Piraeus, BCR şi Raiffeisen prin cedarea mai multor magazine şi active imobiliare pe care le-a închiriat ulterior pe termen lung.Ambient nu deţine în prezent un magazin în Bacău.

Compania Dedeman este cel mai mare jucător din piaţa locală de bricolaj, cu afaceri de 541 mil. euro în 2012. Pentru anul trecut compania estima o creştere a vânzărilor de 8%, până la circa 584 mil. euro.

Dedeman, Arabesque, Praktiker, Bricostore (Brico Depot), Ambient, BauMax sau Hornbach se luptă în România pe piaţă evaluată la circa 1,8 mld. euro pe an. Dedeman, Arabesque şi Ambient sunt singurii jucători cu capital românesc.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
dedeman,
ambient,
concurent
/analize/comert/lovitura-pe-care-i-o-aplica-dedeman-concurentului-sau-roman-cum-a-fost-incalcat-tratatul-de-neagresiune-12313682
12313682
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.