Compania care a lansat anul acesta primul hipermarket 100% online. Ce puteţi găsi acolo

Postat la 26 decembrie 2021 384 afişări

Compania care a lansat anul acesta primul hipermarket 100% online. Ce puteţi găsi acolo

Freshful by eMag este primul hipermarket 100% online cu livrare rapidă a produselor alimentare proaspete, produse congelate, băuturi, dar şi articole de uz casnic pentru nevoile zilnice, din depozitul propriu de 10.000 de metri pătraţi, ce dispune de sisteme de energie regenerabilă.

Descrierea inovaţiei:

Freshful by eMag este un produs inovator pentru piaţa locală, lansat în octombrie 2021, un model nou de business prin care eMAG introduce în România conceptul de cumpărături alimentare fără efort, dintr-o gamă diversificată de produse proaspete, preponderent locale, dar şi delicii internaţionale de la peste 550 de furnizori (numărul fiind în creştere). Brandul oferă românilor cu un stil de viaţă activ un nou mod digital, rapid, eficient, controlat sigur de a-şi face cumpărăturile zilnice. Clienţii pot accesa hipermarketul virtual pe Freshful.ro şi în aplicaţia de mobil iOS şi Android, cu o varietate de peste 20.000 produse proaspete, brandul deţinând inclusiv o brutărie proprie în interiorul depozitului. O altă inovaţie adusă de Freshful e că utilizatorii au la dispoziţie şi opţiuni de livrare în funcţie de programul zilnic: livrare rapidă în două ore de la plasarea comenzii sau livrare programată pentru următoarele zile în intervale începând cu 30 de minute. Ambalarea comenzilor se realizează în depozit, încă din procesul de picking. Pentru o ambalare cât mai eficientă, pickerii utilizează cutii speciale şi pungi din hârtie 100% reciclabilă. Pentru livrarea comenzilor, Freshful utilizează maşini compartimentate bicameral şi un termocontainer pentru congelate, maşini ce permit transportul produselor ce nu necesită temperatură controlată, dar şi a produselor ce au un regim termic care variază între Ă2 grade şi – 22 de grade. Un număr de 11 maşini electrice tocmai au fost adăugate flotei existente; acestea vor fi, de asemenea, echipate cu un sistem de control al temperaturii şi vor avea o compartimentare similară cu cele convenţionale. În plus, clienţii pot vedea disponibilitatea stocurilor în timp real, aşa că pot fi siguri că vor primi întotdeauna tot şi exact ce au comandat.

Elementul de noutate:

Freshful este primul hipermarket online 100% independent, cu produse în regim First Party, un depozit frigorific propriu, brutărie proprie, având peste 550 de furnizori parteneri şi fermieri care asigură produse în stoc pe care ulterior Freshful le livrează către consumatorii din Bucureşti şi Ilfov (aproximativ 1 milion de gospodării în target) în două ore de la plasarea comenzii sau programat pentru următoarele zile. Potrivit reprezentanţilor businessului, consumatorul îşi doreşte accesibilitate, value for money şi prospeţime, de aceea, Freshful se bazează pe un model unic de depozitare şi de livrare, în regim propriu. Mai mult, investiţiile în tehnologie pentru infrastructură logistică contribuie masiv la creşterea productivităţii, ceea ce conduce la preţuri mai bune pentru clienţi.

Efectele inovaţiei:

În tehnologie, operaţiuni şi depozitul propriu frigorific au fost investiţi 5 milioane de euro. Noi serii de investiţii în extinderea zonelor de livrare şi a flotei de maşini electrice sunt în pregătire. De asemenea, au fost asigurate peste 200 locuri de muncă, de la personal operaţional – livratori, pickeri, şoferi, până la specialişti din ariile de tehnologie, finanţe, marketing, content, logistică, planificare. În plus, pentru a asigura un impact scăzut asupra mediului, depozitul de 10.000 de metri pătraţi funcţionează cu sisteme de energie regenerabilă, care va genera o economie estimată de energie de 69.120 kWh/an, flota auto a fost dotată cu 11 maşini electrice, iar pe viitor, depozitul Freshful urmează să fie echipat cu un sistem de iluminat ecologic. Noul business contribuie, totodată, şi la susţinerea producţiei româneşti de tehnologie, majoritatea pieselor folosite de conveiere fiind produse în România, cu ajutorul tehnologiei de printare 3D. De asemenea, întreaga activitate din depozit este gestionată şi optimizată prin intermediul unui Warehouse Management System dezvoltat în România. Alături de acestea se numără asumarea cultivării unui stil de alimentaţie echilibrat în România, prin introducerea în portofoliu a sute de produse bio şi cooptarea cât mai multor fermieri şi producători locali.

Proiectul Freshful by eMAG a apărut în ediţia CELE MAI INOVATOARE COMPANII DIN ROMÂNIA, EDIŢIA 2021. 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.