Vânzările Farmec au crescut anul trecut cu 10%

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 02 martie 2015 421 afişări

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a încheiat anul 2014 cu o cifră de afaceri de 152 de milioane de lei (34 milioane de euro), în creştere cu peste 10% faţă de 2013, când a înregistrat 138 de milioane de lei.

Vânzările Farmec au crescut anul trecut cu 10%

„Investiţii totale în valoare de peste 10 milioane de lei în modernizarea laboratoarelor companiei şi retehnologizarea unor linii de producţie ne-au ajutat să ne extindem portofoliul cu produse moderne, dar şi să eficientizăm substanţial procesul de fabricaţie”, declară Mircea Turdean, director general al Farmec Cluj-Napoca. „Confirmăm poziţia de lider pe piaţa românească de cosmetice,” completează Turdean.

De asemenea,  Farmec a inaugurat în anul 2014 două magazine de brand în oraşele Salonic şi Katerini din Grecia.

La evoluţia cifrei de afaceri a contribuit şi lansarea unor noi game de produse în anul precedent: Gerovital Happiness (gamă de produse moderne pentru faţă şi corp dedicate mai ales tinerelor), Gerovital H3 Evolution Perfect Look (gamă de produse specializate în estomparea imperfecţiunilor tenului), Gerovital H3 Derma+ (gamă exclusivă de produse dermatocosmetice a companiei), Gerovital H3 Men şi ArganPlus (gamă de produse pentru păr pe bază de ulei de argan).

Pentru 2015, Farmec îşi propune menţinerea aceluiaşi trend de creştere a vânzărilor ca în ultimii ani, îmbogăţirea portofoliului de produse cu noi game şi extinderea unor linii de produse deja existente.

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achiziţionate şi online, direct de pe site-ul companiei.

Produsele Farmec ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada. În ultimii doi ani, strategia de export a fost focusată pe consolidarea distribuţiei în ţările vecine. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/vanzarile-farmec-au-crescut-anul-trecut-cu-10-13919731
13919731
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.