Teleportarea devine realitate. Experimentul în premieră mondială făcut de cercetătorii chinezi

Postat la 13 iulie 2017 564 afişări

Oamenii de ştiinţă din China au reuşit, în premieră mondială, să teleporteze un foton de pe suprafaţa pământului în spaţiu, la mai bine de 500 de kilometri distanţă, informează BBC.

Teleportarea devine realitate. Experimentul în premieră mondială...

Anul trecut, racheta Long March 2D a fost lansată în spaţiu din Deşertul Gobi, iar aceasta a transportat în spaţiul cosmic un satelit numit Micius, după filosoful chinez care a murit în 391 Î. Hr. Racheta a plasat satelitul pe o orbită sincronizată cu cea a Soarelui, în aşa fel încât să treacă pe lângă pământ în aceleaşi puncte în fiecare zi.

Micius este un receptor foarte sensibil de fotoni care poate să detecteze chiar şi stăile cuantice ale fotonilor singulari care se află pe Pământ. Acest aspect este foarte important pentru că ar trebui să le permită cercetătorilor să testeze femomene demne de filmele SF, cum este şi cazul teleportării.

Citeşte continuarea pe www.gandul.info

Cei mai bogaţi fotbalişti ai planetei şi averile lor: Deşi Neymar a fost cel mai scump transfer din istorie, nu este cel mai bogat jucător. Surpriza clasamentului Cei mai bogaţi fotbalişti ai planetei şi averile lor: Deşi Neymar a fost cel mai scump transfer din istorie, nu este cel mai bogat jucător. Surpriza clasamentului
Dragoş Bucur şi Dana Nălbaru au o casă bio, evaluată la 300.000 de euro FOTO Dragoş Bucur şi Dana Nălbaru au o casă bio, evaluată la 300.000 de euro FOTO
Adela Popescu, despre plecarea soţului: "Ca să înţelegeţi şi voi de ce şi-a lăsat nevasta şi copilul"
Cum arată cea mai scumpă casă din Bucureşti FOTO din interior
S-a aflat ADEVĂRUL! Statele Unite ale Americii folosesc controlul asupra vremii pentru a-şi distruge inamicii. Declaraţiile ŞOCANTE ale lui Alan Robock privind experimentele CIA S-a aflat ADEVĂRUL! Statele Unite ale Americii folosesc controlul asupra vremii pentru a-şi distruge inamicii. Declaraţiile ŞOCANTE ale lui Alan Robock privind experimentele CIA
Trecutul neştiut al lui ILIESCU. Marea MINCIUNĂ care l-a tranformat într-un erou a ieşit acum la iveală. DOCUMENTELE - DOVADĂ pe care le credea pierdute
Ce au făcut CHINEZII pe acest câmp banal este cu adevărat REVOLUŢIONAR şi rezolvă una dintre cele mai mari probleme ale OMENIRII. ''Este o treabă extraordinară'' - VIDEO
Primele imagini (neoficiale) cu Nokia 9, smartphone-ul cu display edge-to-edge de la HMD Global Primele imagini (neoficiale) cu Nokia 9, smartphone-ul cu display edge-to-edge de la HMD Global
iPhone 8, un smartphone mai rezistent decât pare [VIDEO]
iPhone X, principalul „rival” pentru iPhone 8, nu ar fi nici măcar în producţie
Top 10 pretentii de ultim moment in dormitor din partea femeilor (studiu) Top 10 pretentii de ultim moment in dormitor din partea femeilor (studiu)
Tulburările sexuale de care ne este teamă să vorbim
Te temi de SEX? Iată de ce poţi suferi!

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.