Scandal în USR. Contracte de închiriere a sediilor încheiate cu firme ale membrilor de partid

Postat la 17 iunie 2019 286 afişări

Pe grupul intern de Facebook „USR - Poiana lui Iocan” au apărut discuţii legate de probleme ale organizaţiei din Giurgiu, respectiv contracte, de 5.000 de lei fiecare, cu mai multe firme care aparţin unor membri de partid, potrivit mesajelor obţinute de MEDIAFAX.

Scandal în USR. Contracte de închiriere a sediilor încheiate cu firme ale membrilor de partid

Prin urmare în grup, un membru al USR, Andreea Talmazan oferă detalii despre cele trei contracte, unele pentru închirierea sediului de campanie, altele pentru promovarea partidului în campania pentru europarlamentare. Aceasta a adăugat că rezultatele în campanie nu s-au văzut în organizaţia USR Giurgiu, deşi au fost plătiţi bani pentru promovare.

„Aţi uitat de Giurgiu? Vă reamintesc. A fost descoperită o situaţie ciudată, spunea colega noastră, responsabil financiar BJ Giurgiu. Mai precis, sunt trei contracte, în valoare de 5.000 de lei fiecare, cu trei firme ale unor membri USR.

Un contract cu firma Breazu Renting Center SRL, în valoare de 5.000 de lei, pentru închirierea unui sediu de campanie. Cosmin Andronache, preşdintele filialei judeţene Giurgiu, spune în postarea sa că banii, plătiţi la începutul lunii iunie, au fost returnaţi. Nu spune când, mai exact. De reţinut că Andronache Cosmin este proprietarul clădirii în care se află sediul firmei pe care o deţine cu încă un asociat şi care a subînchiriat spaţiul filialei judeţene Giurgiu.

Un al doilea contract est cu firma Eriska, înfiinţată în octombrie 2018, care are sediul în acelaşi spaţiu cu USR Giurgiu, firmă care-i aparţine lui Mirel Valentin Axinte. Mirel Axinte a intrat în USR pe 5 noiembrie 2018. Din noiembrie primeşte lunar 500 de lei pentru administrare cont social-media pentru redactara şi trimiterea de comunicate de presă şi pentru analize politice. Pntru luna de campanie a încasat 5.000 de lei. De remarcat este faptul că pagina de FB USR Giurgiu este la 1.000 şi un pic de like-uri, în toată campania nu a avut nicio postare proprie, ci doar redistribuiri sau repostări de pe pagina naţională. La o simplă căutare pe Google, singura realizare notabilă est o conferinţă de presă postată pe youtube cu 92 de vizualizări. Pentru luna de campanie nu există niciun raport!

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
usr,
contracte,
partid,
firme

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.