Robert Berza este noul General Manager Fashion Days

Autor: Florin Casota Postat la 20 aprilie 2017 103 afişări

Robert Berza este, începând din luna aprilie, noul General Manager al Fashion Dayspentru operaţiunile din România, Bulgaria şi Ungaria. Din noua funcţie, Robert va continua creşterea accelerată atât a Fashion Days,cât şi a diviziei de fashion din grupul eMAG (eMAG Fashion)şi consolidarea poziţiei de lider pe piaţa de fashion online.

Robert Berza este noul General Manager Fashion Days

Împreună, Fashion Days şi eMAG Fashion îşi propun să-şi dezvolte ofertele din regiune mergând pe două poziţionări complementare: eMAG Fashion oferă o gamă variată de peste 150.000 de articole vestimentare cu produse disponibile pentru toate vârstele, iar Fashion Days este destinaţia fashion onlinecu cea mai mare varietate de branduri şi ţinute pentru clienţii interesaţi de ultimele tendinţe în modă, la preţuri accesibile fiecărui buzunar.

“Piaţa de fashion este extrem de dinamică şi ofertantă: noi ne propunem să creştem doi jucători activi, Fashion Days relevant pentru expertiza în fashion, noi trenduri, branduri cool şi aspiraţionale şi eMAG Fashion, relevant pentru diversitatea gamei şi familiaritatea cu care te poţi bucura de cumpărături din mai multe categorii”, a completat Robert Berza.

Robert Berza conduce o echipă de peste 500 de specialişti în retail online şi fashion în cele 3 ţări în care compania are operaţiuni: România, Ungaria şi Bulgaria.

Despre Robert Berza

Cu o experienţă de peste 10 ani în ecommerce, business development, new media şi marketing, Robert Berza a contribuit la dezvoltarea mai multor branduri pe plan local sau internaţional.

În trecut, Robert a fost:

- Country Manager al Zoot în România, unde a construit de la zero echipa şi operaţiunile locale.

- Director de marketing eMAG România, când a fost responsabil, printre altele, de dezvoltarea unor noi produse pentru îmbunătăţirea experienţei de shopping a clienţilor.

- Head of Internet Division în cadrul CME (Central European Media Enterprises), poziţie internaţională din care a coordonat programul internaţional de produse new media ale grupului.

- Internet Manager în cadrul ProTV, când a fost responsabil decrearea şi dezvoltareadiviziei online a trustului.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.