RĂSTURNARE de situaţie. Ce s-a întâmplat la ING după EROAREA de luni, care i-a costat pe utilizatori dublarea tuturor plăţilor

Postat la 12 octombrie 2018 1780 afişări

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a amendat ING Bank cu amendă contravenţională în cuantum de 20.000 lei, ca urmare a incidentului de luni.

RĂSTURNARE de situaţie. Ce s-a întâmplat la ING după EROAREA de luni, care i-a costat pe utilizatori dublarea tuturor plăţilor

„Ca urmare a apariţiei în mass-media, în data de 8.10.2018, a unor informaţii referitoare la faptul că, pentru o parte din clienţii ING Bank au fost dublate tranzacţiile realizate cu cardurile online, la ATM-urile şi POS-urile altor bănci, echipa de control a Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) s-a autosesizat, fiind astfel iniţiat un control operativ”, se scrie într-un comunicat de presă al Autorităţii.

În consecinţă, ANPC a solicitat băncii un punct de vedere cu privire la acest incident operaţional.

„În urmă verificărilor efectuate, banca a emis, în dată de 9.10.2018, un punct de vedere prin care recunoaşte faptul că, în dată de 8.10.2018, începând cu ora 14.00, ING Bank a identificat dublarea tranzacţiilor efectuate de un număr de 225.525 consumatori, clienţi ai băncii, fiind astfel afectate interesele economice ale acestora”, se subliniază în comunicatul de presă al Autorităţii.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.