Radu Timiş, Cris-Tim: Românii sunt dispuşi să plătească mai mult pentru un produs mai bun şi se uită mai puţin la preţ
Cris-Tim, cu activităţi în producţia de mezeluri şi lactate, a investit circa 1,7 milioane de euro în schimbări la nivelul ambalajelor şi brandului.
Radu Timiş, antreprenorul care controlează grupul din industria cărnii şi a lactatelor Cris-Tim, spune că primul semestru a adus companiei afaceri mai mari cu circa 14-15%, dar că creşterea preţurilor materiilor prime şi investiţiile făcute de la începutul anului au pus presiune pe profitabilitate.
„Din punctul de vedere al volumelor ne-am atins obiectivele, am avut o creştere de 12% în primele şase luni ale anului faţă de perioada similară a anului trecut. La cifra de afaceri am crescut cu 14-15% în această perioadă, însă din punctul de vedere al profitabilităţii suntem la cel mai mic nivel din cauza schimbării etichetei şi a faptului că materia primă a crescut cu 42% în acest interval”, a spus Radu Timiş, care conduce un grup cu afaceri de peste 120 mil. euro la nivelul anului trecut, conform celor mai recente date.