QuickMobile: Vânzările de ceasuri inteligente s-au triplat anul trecut, la 11.000 de unităţi

Autor: Oana Stupinean Postat la 09 februarie 2016 118 afişări

QuickMobile: Vânzările de ceasuri inteligente s-au triplat anul trecut, la 11.000 de unităţi

Compania QuickMobile, cu afaceri de distribuţie şi de retail pentru diferite gadgeturi şi produse IT&C, a vândut anul trecut peste 11.000 de ceasuri inteligente, în valoare de aproape 15 milioane de lei, în creştere cu peste 300% faţă de 2014, când s-au vândut 2.500 de unităţi, în valoare de 1,5 milioane de lei. „Vedeta acestui an pe segmentul de ceasuri inteligente a fost Apple Watch.

Lansarea la QuickMobile a acestui smartwatch  pe piaţa locală a dus la creşterea interesului românilor pentru acest tip de dispozitive şi, implicit, la creşterea vânzărilor pe acest segment“, a declarat Tudor Ţiboc, fondator al grupului QuickMobile din Baia Mare. Preţul mediu plătit pentru un astfel de dispozitiv a fost anul trecut de 1.300 de lei.

Ceasurile inteligente au reprezentat 10% din vânzările QuickMobile în 2015, faţă de 1% în 2014.  În funcţie de numărul de unităţi vândute, din top trei cele mai populare modele din oferta retailerului în 2015 au făcut parte: Apple Watch 42 mm, Samsung Gear S şi Pebble.

Totodată, cel mai scump smartwatch vândut în 2015 de retailerul online a fost un model Apple, o variantă de lux, placată cu aur, în valoare de circa 18.000 de euro.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/quickmobile-vanzarile-de-ceasuri-inteligente-s-au-triplat-anul-trecut-la-11-000-de-unitati-15054227
15054227
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.