Producătorul slovac de lactate Koliba estimează afaceri de 5,5 milioane euro în România în acest an

Postat la 03 februarie 2014 64 afişări

Producătorul slovac de caşcaval şi unt Koliba se aşteaptă anul acesta la o cifră de afaceri de 5,5 milioane euro pe piaţa românească, cu 57% mai mare comparativ cu rezultatul din 2013, de 3,5 milioane euro.

Producătorul slovac de lactate Koliba estimează afaceri de 5,5 milioane euro în România în acest an

 Potrivit country managerului companiei, Francisk Emerik Iabloncic, românii rămân fideli produselor autohtone, ceea ce afectează brandurile internaţionale care încearcă să se dezvolte pe piaţa din România.

Totuşi, românii preferă untul altor lactate şi sunt codaşi în clasamentul consumului de lactate la nivel european.

"Pentru Koliba, anul 2013 a fost foarte bun pentru producţia de unt, cererea foarte mare de produse fiind dificil de onorat. (...) Cele mai apreciate produse Koliba atât în România, cât şi în celelalte ţări sunt caşcavalul, caşcavalul afumat, untul premium natural şi Gustul untului 57% şi 65% grăsime, Preţul lor se situează la un nivel mediu sau scăzut", a arătat Iabloncic.

În ceea ce priveşte brânzeturile însă, produsele Koliba diferă de brânza românească din punctul de vedere al metodei de producţie şi va mai dura ceva timp până când produsele companei din această categorie vor deveni cunoscute pe piaţa locală, conform sursei citate.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/producatorul-slovac-de-lactate-koliba-estimeaza-afaceri-de-5-5-milioane-euro-in-romania-in-acest-an-12012902
12012902
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.