Plus 60% la vânzările de canapele Lem’s în prima jumătate a anului

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 12 august 2016 1217 afişări

Canapelele Lem’s sunt gama cu cea mai mare creştere în prima jumătate a anului, din portofoliul producătorului român de mobilier Lemet; această gamă de produse a înregistrat un avans de 60% faţă de aceeaşi perioadă din 2015. Piaţa de mobilă a crescut cu aproximativ 10%, astfel ca dinamica gamei de canapele arată un interes ridicat al clienţilor Lem’s pe acest segment.

Plus 60% la vânzările de canapele Lem’s în prima jumătate a anului

„Fără o investiţie de peste 1,2 milioane de euro în fabrica de tapiţerie, această evoluţie nu ar fi fost posibilă. În 2016, din fabrica de elemente de mobilier tapiţat ies peste 10.000 canapele, paturi, colţare etc. Acestea se vând exclusiv prin showroom-urile reţelei de magazine de mobilă Lem`s,” declară Adrian Rizea, director comercial Lem’s.

Creşterea se datorează extinderii opţiunilor de finisaje până la peste 250 variante, precum şi introducerii noilor game Borgia, canapele cu recliner, şi Moko, canapele extensibile cu un design modern–minimalist.

„Anul trecut peste 17.000 de clienţi au comandat canapele în magazinele Lem’s, iar gama diversificată pe care o expunem este unul dintre principalii factori care au încurajat clienţii să aleagă canapelele şi fotoliile Lem’s,” declară Adrian Rizea, director comercial Lem’s.

Producătorul lansează în această vară o nouă linie de dormitoare, gama Box, după ce a pus anterior la vânzare gama de living-uri Box, prin care se adresează unui public tânăr care apreciază culorile şi designul modern-minimalist, dar funcţional. Linia Box completează gama de dormitoare Lem’s şi propune o cromatică intensă şi combinaţii vivace de galben, verde sau roşu cu tonuri neutre de crem, bej, alb sau negru.

Ca şi livingurile din gama Box, noile configuraţii de dormitoare Box se situează pe un segment de preţ accesibil. Astfel, o configuraţie completă de mobilă Box pentru dormitor cu pat, şifonier şi noptiere porneşte de la 2.200 lei.

„Living-urile Box au devenit rapid top produse alese de clienţii Lem’s, semn că publicul nostru îşi doreşte produse cu aer modern, culori vii şi modularitate, care permite crearea unor configuraţii exact aşa cum îşi imaginează ei. Într-un an de la lansare, au ajuns să reprezinte 26% din comenzile de living din reţea. Ne aşteptăm ca şi în cazul dormitoarelor să vedem un feedback similar şi estimăm că în câteva luni acestea vor reprezenta aproximativ 20% din comenzile de dormitoare,“ susţine Adrian Rizea.

Compania Lemet a dezvoltat brandul de magazine Lem’s pentru desfacerea produselor sale. În prezent reţeaua Lem’S are cea mai mare acoperire la nivel naţional, aproape 70.000 mp de retail amenajaţi în aproape toate judeţele ţării. Pe platforma Lemet de la Brebu şi în reţeaua naţională de magazine Lem’s activează peste 1.350 de angajaţi.

Fabrica Lemet din Brebu a fost înfiinţată în 1991, în prezent halele de producţie şi depozitare acoperă o suprafaţă de peste 36.000 mp. Capacitatea actuală anuală de prelucrare a fabricilor de mobilă Lemet este de aproximativ 3.500.000 de panouri tip PAL. Liniile de producţie sunt complet automatizate, bazându-se pe cele mai noi tehnologii existente la nivel mondial.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.