(P) Conceptele KUMA pentru spaţii publice - Comunitate, respect şi modernitate

Autor: Publicitate Postat la 31 octombrie 2019 112 afişări

Pentru a crea concepte valoroase pentru spaţiile publice, este important, mai presus de toate, să investim în cunoaştere. Conceptele pentru spaţiile publice trebuie să transmită un sentiment de comunitate, de respect şi modernitate, iar acest lucru poate deveni posibil cu ajutorul unei companii precum KUMA România care deţine abilităţile necesare şi capacitatea de producţie pentru a creea conceptele de care spaţiile publice au nevoie.

În domeniul spaţiilor publice, precum  hoteluri, clădiri de birouri, restaurante, cluburi, clinici, şcoli, etc..., pot fi identificate câteva aspecte cheie care trebuie luate în considerare în procesul de proiectare. Unul dintre acestea este importanţa factorului uman, care trebuie pusă pe primul plan, în procesul de proiectare. Simţul practic şi uşurinţa în utilizare, aici incluzând şi întreţinerea, sunt esenţiale pentru conceptele de băi publice. Igiena este şi ea esenţială, de aceea, unul dintre atuurile KUMA  este acela că lavoarul şi blatul sunt turnate în suprafaţă continuă prevenind acumularea de murdărie şi facilitând curăţarea. Estetica contemporană a colecţiilor KUMA, precum şi alegerile de design transferă succesul de care se bucură compania şi asupra conceptelor pe care le creează.

De 20 de ani KUMA România simbolizează creativitatea scandinavă, caracterizată de o mare atenţie asupra detaliilor. Acesta este un punct de referinţă în domeniul amenajărilor pentru baie şi bucătărie. Depăşind tendinţele pentru a ajunge la o personalizare completă, KUMA a dezvoltat peste 80 de forme de bol de lavoar şi peste 75 de culori adaptate stilului de viaţă modern, chiar şi celui mai exigent sau exclusivist. În tot ceea ce face, KUMA se concentrează pe design, calitate şi funcţionalitate. 

Datorită impactului pe care conceptele KUMA îl au asupra spaţiilor domestice şi publice, compania scandinavă şi-a asumat un rol major de partener de încredere pentru orice proiect de amenajare.

Lavoarul KUMA reprezintă piesa de rezistenţă în spaţiile publice, aducând design-ul nordic, minimalist, în proiectele din România. Un element de design creat în România cu tehnologie nordică, dar şi cu mentalitatea nordică în ceea ce priveşte procesul de ofertare, fabricaţie şi servicii post vânzare.

Lavoarul este cel mai important element al unei băi de utilitate publică, asupra acestuia fiind focalizată întreaga atenţie. Un context în care forma şi funcţia se întâlnesc într-un produs esenţial, care ne poate bucura zi de zi. Aceasta este filozofia cu care sunt proiectate lavoarele KUMA.

Pe piaţa românească, majoritatea produselor KUMA sunt destinate proiectelor de amenajări (70%), iar 30% sunt destinate retail-ului. Printre principalele proiecte care au ales brand-ul KUMA în România se numără lanţuri hoteliere de 4 şi 5 stele (Continental, Novotel, Ibis, Ramada, Golden Tulip, Park Inn, Hilton), mall-uri (Băneasa Shopping Center, Sun Plaza, City Park, Promenada, Carrefour), complexe rezidenţiale şi de birouri (Willbrook-Glass House, Uppground Town, Floreasca Park, Globalworth-Bucharest One, The Bridge, Blue Rose, Renault), stadioane (CFR Cluj, Arena Naţională), terminalul nou din cadrul Aeroportului Otopeni etc.

Designul diferit şi conceptul personalizat KUMA sunt elementele esenţiale pentru proiecte publice de succes. Adevărata provocare constă în crearea unui concept unic, perfect potrivit pentru fiecare spaţiu. Iar KUMA, este partenerul ideal care se asigură că toate visele şi ideile de amenajare vor fi transformate în realitate.

Fii diferit. Alege design-ul. Alege KUMA!

*****

KUMA România este o companie daneză-română înfiinţată în 1998, subsidiară a KUMA A.S. din Danemarca.

Designul nordic minimalist, tehnologia modernă, standardele înalte de producţie şi fabricaţie, permit obţinerea unor produse de o calitate deosebită, pentru piaţa din România, peninsula Scandinavă şi alte ţări din Europa.

http://www.kumaromania.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
kuma,
kuma romania,
minimalist

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.