O treime din portofoliul ING Asigurari este constituit din planurile financiare pentru copii

Autor: Anca Barbulescu Postat la 29 mai 2013 156 afişări

Mai mult de jumătate dintre persoanele cu vârsta de peste 35 de ani ar face lucrurile diferit dacă ar putea da timpul înapoi şi reveni asupra evenimentelor din viaţa lor, arată un studiu realizat în martie 2013 de ING în Olanda şi România. 32% dintre participanţii români la studiu spun că deciziile pe care le-ar schimba, cu experienţa acumulată în timp, sunt cele care ţin de viaţa copiilor lor – pentru a le asigura acestora un viitor mai bun sau a-şi administra mai bine propria situaţie financiară astfel încât să le poată oferi “totul”.

O treime din portofoliul ING Asigurari este constituit din planurile financiare pentru copii

“Din studiile pe care le-am realizat, observăm că tot mai mulţi părinţi sunt preocupaţi de găsirea unui echilibru între investiţiile pe care le realizează pentru micile bucurii de zi cu zi ale copiilor, resursele alocate activităţilor extracuriculare din prezent şi economiile destinate oportunităţilor din viitorul mai îndepărtat al copiilor lor. Ne dorim să transmitem oamenilor faptul că o asigurare de viaţă este o <punte> pe care o pot construi peste timp, alocând în prezent o parte a bugetului pentru a şti că şi în viitor cei mici se vor bucura de tot ce este mai bun, chiar şi în situaţia în care nu le mai pot fi aproape. Spre exemplu, doar în primele patru luni din 2013 sumele plătite de ING beneficiarilor contractelor ajunse la maturitate sunt de circa 4,5 milioane de lei iar pentru alte 20 de contracte – pentru cazurile de deces sau invaliditate a parintelui contractant - am preluat plata primelor, continuând să economisim în beneficiul copiilor”, a declarat Carmen Soare, director marketing ING Asigurări de Viaţă.

Planurile financiare pentru copii (GenT pentru Copil şi Academica) sunt cele mai solicitate produse din portofoliul ING, reprezentând circa un sfert din totalul contractelor noi încheiate în ianuarie-aprilie 2013. Totodată, la sfârşitul lunii aprilie asigurările pentru copii deţineau o pondere de 27% din întreg portofoliu de produse în vigoare, în creştere cu 1 punct procentual faţă de perioada similară a anului trecut. în ceea ce priveşte “portretul robot” al clienţilor care au încheiat planuri financiare pentru copii la ING în 2013, circa 60% sunt femei, aproape 80% au vârste cuprinse între 25 şi 39 de ani şi aproape toţi (80%) sunt casătoriţi.

Dorinţa părinţilor de a asigura din timp o sursă de venituri pentru copii la vârsta majoratului este reflectată de ponderea mare a celor care încheie un plan financiar de la vârste foarte mici ale copiilor lor. Astfel, la ING, aproximativ 70% din poliţele noi din această categorie încheiate în primele patru luni ale anului 2013 sunt contractele pentru copiii mai mici de 6 ani.

Totodată, doar în primele patru luni din 2013, sumele plătite de ING copiilor care au împlinit 18 ani au fost de 4,49 milioane de lei, în creştere cu peste 42% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. Faptul că peste jumătate (52%) dintre clienţii ale căror contracte s‐au maturizat în primele patru luni din 2013 au ales să încaseze sumele acumulate sub formă de rente anuale arată că aceştia îşi doresc, în principal, să le asigure copiilor susţinere financiară constantă în primii ani din viaţa de adult. Banii acumulaţi printr‐o asigurare pentru copii pot fi plătiţi eşalonat, sub formă de rente anuale pe o perioadă de cinci ani, sau într‐o singură tranşă.

Continuând seria demersurilor pentru conştientizarea nevoii de a economisi pentru viitor, ING Asigurări de Viaţă desfăşoară până la jumătatea lunii iulie a.c. o nouă campanie de promovare a planurilor financiare pentru copii. Campania “Un sac fără fund cu jucării de la ING” are ca premiu vouchere la diferite magazine pentru copii în valoare totală de 10.000 de lei pentru achiziţia de jucării. La promoţie participă clienţii care închieie o asigurare pentru copii la ING în perioada 15 aprilie-12 iulie 2013.

Campania include componente de marketing direct, de promovare pe TV, evenimente şi o componentă importantă de promovare în mediul online, incluzând Social Media (printr-un proiect desfăşurat împreună cu cu cei mai importanţi reprezentanţi părinţi ai bloggosferei româneşti şi o aplicaţie pe pagina de Facebook ştii de la ING, prin care părinţii le pot scrie copiilor gândurile lor pentru viitor).

Pe site-ul www.ingpentrucopii.ro participanţii pot afla informaţii complete despre regulamentul campaniei, premiu, modalităţile prin care pot încheia un Plan Financiar pentru Copii, precum şi câştigătorul, după tragerea la sorţi din data de 31 iulie 2013.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
ing,
financiar,
copii
/actualitate/o-treime-din-portofoliul-ing-asigurari-este-constituit-din-planurile-financiare-pentru-copii-10909030
10909030
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.