Noi imagini ale NASA prezintă o lume ascunsă a Sistemului Solar

Postat la 26 aprilie 2018 622 afişări

Un nou video arată cât de „plin” este de fapt Sistemul Solar, cu mii de asteroizi care gravitează în jurul Soarelui.

Noi imagini ale NASA prezintă o lume ascunsă a Sistemului Solar

Imaginile formează datele culese în timpul primilor patru ani ai misiunii NEOWISE ai NASA, care a observat şi a descris mai mult de 29.000 de obiecte din decembrie 2013. Majoritatea acestor obiecte se află în centura dintre Marte şi Jupiter, dar mai sunt incluse şi 800 de obiecte în apropierea Terrei şi mai mult de 130 de comete, scrie Space.

„NEOWISE continuă să extindă catalogul şi cunoaşterea cu privire la aceste obiecte importante şi misterioase”, a precizat Amy Mainzer de la Jet Propulsion Laboratory al NASA, din Pasadena (California).

Nava spaţială a fost lansată ca Wide-Field Infrared Survey Explorer (WISE) în decembrie 2009, pentru a realiza studii generale în infraroşu asupra cerului. WISE a completat misiunea originală în 2011 şi a fost lăsat apoi în hibernare până în septembrie 2013, când a primit o nouă misiune - aceea de a ajuta în studierea rocilor spaţiale din vecinătatea Pământului; de aici şi numele de NEOWISE.

Cititi mai multe pe www.descopera.ro