New York Times, unul dintre cele mai mari ziare din lume, se confruntă cu probleme pe fondul unei scăderi totale a industriei de advertising, dar câştigă din subscripţii

Autor: Alex Ciutacu Postat la 10 august 2018 72 afişări

New York Times, unul dintre cele mai mari ziare din lume, se confruntă cu probleme pe fondul unei scăderi totale a industriei de advertising, dar câştigă din subscripţii

Deşi a depăşit aşteptările Wall Street-ului, New York Times s-a confrunat cu probleme miercuri.

Publicaţia a raportat câştiguri de 17 cenţi per acţiune în al doilea trimestru, cu patru cenţi peste aşteptări, potrivit The Street.

Veniturile totale ale publicaţiei au ajuns la circa 414,6 milioane dolari, peste aşteptările analiştilor de 411 milioane dolari.

Serviciile de subscripţie au crescut de asemenea. „Produsele digitale de subscripţie (care includ produsele noastre de ştiri, precum şi produsele noastre Rebus şi Gastronomice) au crescut cu 19,6% în comparaţie cu al doilea trimestru din 2017, la 98,7 milioane de dolari”, a transmis compania.

Compania a înregistrat peste 109.000 de subscripţii noi, ajungând la un total de 2 milioane.

Times a transmis că veniturile din advertising digital au scăzut cu 7,5% în timp ce printul a scăzut cu 11,5%. „Scăderea în advertising reflectă o audienţă mai restrânsă”, transmite compania.

Astfel, acţiunile New York Times de clasa A erau în scădere cu 7% la finalul zilei de miercuri, tranzacţionându-se la 22,7 dolari per acţiune, la o capitalizare de piaţă de circa 3,8 miliarde de dolari.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
new york times,
probleme,
advertising

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.