Ministerul Dezvoltării vrea spoturi de animaţie 3D pentru a promova oportunităţile de finanţare. Valoarea fără TVA: Peste 13 milioane de lei

Autor: Gabriel Pecheanu Postat la 31 decembrie 2017 54 afişări

Ministerul Dezvoltării Regionale a publicat, sâmbătă, pe SEAP, o licitaţie pentru lansarea unei campanii pentru promovarea oportunităţilor de finanţare din fonduri europene, care presupune crearea şi difuzarea unor spoturi de animaţie 3D, valoarea fără TVA fiind de peste 13 milioane de lei.

”Obiectivul proiectului este acela de a promova şi transmite informaţii referitoare la oportunităţile de finanţare (Axe prioritare, obiective specifice, apeluri de proiecte) din fondurile Europene Structurale şi de Investiţii 2014 - 2020, asigurând o diseminare coordonată la nivel naţional şi regional a mesajelor pe aceasta temă. Obiectul acordului-cadru îl constituie crearea şi derularea, respectiv difuzarea unei campanii de comunicare care va presupune un concept de comunicare, minim 40-maxim 100 spoturi video de 30 de secunde realizate în tehnică animaţie 3D (creaţie, producţie şi difuzare), difuzarea spoturilor video conform media planului şi campanie de promovare a spoturilor prin social media, pe canalele Fecebook şi Youtube”, se arată în anunţul Ministerului Dezvoltării Regionale, Administraţiei Publice şi Fondurilor Europene.

Potrivit caietului de sarcini, materialele de promovare a fondurilor ESI 2014-2020 trebuie să prezinte creativ informaţiile referitoare la oportunităţile de finanţare într-un limbaj accesibil publicului larg, într-un format atractiv şi dinamic.

”În acest sens, scopul campaniei este informarea publicului larg şi a celorlalte categorii de grup ţintă cu privire la obiectivele fondurilor europene (mai multe locuri de muncă, o economie europeană solidă, un mediu sănătos etc.), la modul cum sunt gestionate de România, la modalitatea prin care pot fi accesate şi la impactul scontat. De asemenea, campania va evidenţia faptul că de proiectele finanţate din fonduri europene beneficiază toţi românii”, se mai menţionează în caietul de sarcini.

La capitolul ”criterii calitative” se arată că spotul va atrage, menţine atenţia şi va stimula curiozitatea, pe toată durata de derulare, precum şi că abordarea va fi una emoţională, pozitivă, iar tonul folosit va fi unul ”pozitiv, informativ, raţional, optimist”.

”În cadrul fiecărui spot se vor folosi actori pentru personajul/personajele uman/e, aşadar personajul/personajele nu vor fi create/animate în calculator. Personajele din spoturi vor fi actori profesionişti sau personalităţi publice care nu au avut în ultimii 3 ani imaginea asociată vreunui partid politic sau vreunei campanii de publicitate politică, se mai menţionează în caietul de sarcini.

Câştigătorii licitaţiei trebuie să difuzeze spoturile pe trei posturi TV naţionale care deţin şi reţea regională, acoperind în mod echilibrat toate cele 8 regiuni de dezvoltare, dintre cele auditate de ARMA – Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor, selectate din cele aflate în primele 10, conform datelor de audienţă din luna septembrie 2017. Cele trei posturi trebuie sa aparţină unor grupuri, trusturi sau societăţi de presă distincte, nefiind acceptate două sau mai multe posturi care să facă parte din acelaşi trust de presă. De asemenea, spoturile vor fi difuzate şi în mediul online, pe Facebook şi pe Youtube.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.