Marriott intră în parteneriat cu Amazon. De acum, clienţii vor avea în camere asistenţi digitali Alexa pentru a comanda room service-ul şi pentru a-şi seta lumina şi temperatura din camere

Autor: Alex Ciutacu Postat la 19 iunie 2018 119 afişări

Marriott intră în parteneriat cu Amazon. De acum, clienţii vor avea în camere asistenţi digitali Alexa pentru a comanda room service-ul şi pentru a-şi seta lumina şi temperatura din camere

Alexa se cazează cu tine în camera de hotel. Asistentul digital de la Amazon ia faţă competiţiei - Siri de la Apple - şi va fi introdus primul asistent digital din camerele de hotel ale lanţului hotelier, potrivit Financial Times.

Compania de tehnologie din Seattle intră în parteneriat cu Marriott International, cel mai mare operator hotelier din lume, pentru a lansa proiectul Alexa pentru Ospitalitate – o serie de particularităţi care le permite clienţilor să comande room service, să ceară curăţenie, să rezerve tratamente la spa, să asculte muzică şi să seteze lumina şi temperatura din cameră, doar prin comenzi vocale pentru asistentul Alexa.

Pentru Amazon, parteneriatele cu industria ospitalităţii prezintă o oprotunitate de a se extinde dincolo de propria bază de clienţi.

Marriott a testat device-uri atât de la Amazon cât şi de la Apple înainte de a lua o decizie, a transmis compania pentru Bloomberg. În 2016, lanţul hotelier Aloft, parte din Marriott, a anunţat că va introduce asistenţi digitali în două hoteluri utilizând iPad-uri şi Siri.

Acum hotelierii vor instala device-urile Alexa în anumite hoteluri din lanţurile Marriott, Westin, St Regis, Aloft şi Autograph Collection din Statele Unite. Serviciul va fi de asemenea utilizat de operatorul sezonier RedAwning.

„În acest caz, recunoaştem că experienţele pe bază de comenzi vocale au devenit din ce în ce mai importante pentru oaspeţii noştri, şi credem că Amazon conduce piaţa globală în această tehnologie”, spune Tracey Schroeder, vicepreşedinte al segmentului de global consumer în cadrul Marriott.

Parteneriatul cu Amazon nu este unul exclusiv, adaugă ea.

„Aceasta nu a fost o comparaţie directă cu Siri. Lucrăm cu mai mulţi parteneri pentru a testa noile tehnologii pentru a învăţa şi a beneficia de ceea ce credem noi că va îmbunătăţi experienţa clientului”, spune Schroeder.

 Amazon a câştigat până acum două treimi din piaţă, potrivit eMarketer.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
amazon,
marriott,
clienti

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.