Lovitură de teatru: Francezii renunţă să mai producă Duster cu transmisie automată la Mioveni, adică 5% din producţia totală. Motivul: Consumul de motorină este prea mare şi maşina devine neperformantă din punct de vedere al costului

Postat la 10 iulie 2018 501 afişări

Grupul Renault a decis să oprească producţia SUV-ului Duster echipat cu transmisia automată cu dublu ambreiaj EDC, în contextul în care de la 1 septembrie va intra în vigoare o nouă procedură de testare a vehiculelor cu privire la consumul de combustibil şi emisiilor de noxe şi dioxid de carbon.

Lovitură de teatru: Francezii renunţă să mai producă Duster cu transmisie automată la Mioveni, adică 5% din producţia totală. Motivul: Consumul de motorină este prea mare şi maşina devine neperformantă din punct de vedere al costului

Potrivit datelor din piaţă, în cadrul reţelei mai sunt pe stoc momentan mai puţin de 70 de maşini Duster EDC, iar dealerii estimează că le vor vinde în următoarele zile.

 

„Incepand din luna septembrie 2018, Dacia se va conforma noului protocol de omologare WLTP (Worldwide harmonized light vehicles test procedure), iar oferta comerciala va fi adaptata noii proceduri mondiale. Pentru moment, versiunile Duster EDC nu sunt prevazute pentru a fi comercializate, tinand cont de aceasta noua reglementare”, au spus reprezentantii Dacia.

 

WLTP, noua normă care dă emoţii industriei auto, este noua procedură de testare a vehiculelor la nivel mondial. Rolul acesteia este de a asigura informaţii mai apropiate de realitate cu privire la consum, făcând uz de parametri mult mai dinamici. 

 

Ea va fi aplicată începând cu 1 septembrie 2018, şi va înlocui ciclul european de conducere (NEDC). Având în vedere noile condiţii realiste de testare, valorile de consum şi de emisii de CO2 măsurate conform WLTP sunt în multe cazuri mai mari decât cele măsurate conform NEDC. Schimbările includ atât condiţii de testare redefinite şi viteze de testare mai mari, cât şi durată mai mare de testare (30 de minute în loc de 20).

 

Noua procedură include atât echipamentele standard – ca în cazul anterior – cât şi echipamentele opţionale disponibile în automobil. Prin urmare, sunt comunicate două valori pentru fiecare model de automobil: cel mai scăzut şi cel mai ridicat standard al valorilor consumului de combustibil, în funcţie de aerodinamică, greutate şi rezistenţă la rulare. 

 

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.