Locul pe care îl ocupă Dacia, evaluată la 1,5 miliarde dolari, în topul celor mai valoroase mărci auto din lume. Cine a depăşit Toyota şi BMW şi a ajuns NR.1

Postat la 06 martie 2018 284 afişări

Dacia ocupă locul 60 în clasamentul celor mai valoroase mărci auto din lume, realizat de Brand Finance Auto, fiind evaluată la 1,5 miliarde de dolari, informează un comunicat.

Locul pe care îl ocupă Dacia, evaluată la 1,5 miliarde dolari, în topul celor mai valoroase mărci auto din lume. Cine a depăşit Toyota şi BMW şi a ajuns NR.1

Dacia a ocupat anul trecut primul loc în clasamentul mărcilor locale Brand Finance Romania 50, iar valoarea mărcii a crescut de la 858 de milioane de dolari în 2012 la 1,5 miliarde dolari în 2018. „Dacia este binecunoscută nu numai în România, ci a devenit incredibil de populară în Franţa, Marea Britanie şi Polonia”, spune Mihai Bogdan, managing director, Brand Finance Romania.

Mercedes-Benz a depăşit Toyota şi BMW şi a devenit cea mai valoroasă marcă auto din lume, în creştere cu 24%, la 43,9 miliarde de dolari. Toyota a coborât cu 6% la 43,7 miliarde de dolari, pe locul secund, iar BMW ocupă a treia poziţie, cu o valoare a mărcii de 41,8 miliarde dolari, mai mare cu 6%.

Tesla a urcat de pe locul 30 pe 19, pe fondul creşterii interesului general pentru maşinile electrice.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.