In plina criza, Danone a crescut vanzarile cu 10%
Danone Romania a inregistrat in 2010 o crestere a cifrei de afaceri cu 10%, la 476 milioane de lei, fata de 435 milioane de lei in 2009.
Compania isi consolideaza astfel pozitia de lider in categoria produselor lactate proaspete din Romania, crescandu-si cota de piata la 58% in 2010. De asemenea, cotele de piata atat pe segmentul de iaurturi (69% in valoare), cat si pe segmentul iaurtului cu fructe (72%) au crescut. "Sustinerea consumului de produse lactate ramane, si in acest an, o prioritate pentru noi", declara Stephane Batoux, director general Danone Romania & Tarile Adriatice.
Circa 90% dintre produsele Danone, comercializate pe piata romaneasca, sunt fabricate in Romania, in unitatea de productie de la Bucuresti, care este, conform reprezentantilor companiei, cea mai moderna fabrica de lactate din tara.
Danone are in portofoliu sapte branduri, cu 70 de referinte de produs. 3% din productia fabricii Danone din Romania se vinde pe pietele din regiunea Adriaticii si Republica Moldova. In 2010, investitiile Danone au depasit 17 milioane lei. Compania a investit in dezvoltarea capacitatii industriale, in tehnologie, logistica si distributie, pentru lantul frigului. O parte din investitii s-au indreptat catre programul Spre Vest, program dedicat fermelor partenere ale Danone, pentru a creste colectarea si calitatea laptelui. Compania are peste 10.000 clienti din retailul modern si magazine de proximitate, si o medie lunara de peste 65.000 de comenzi livrate.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro