În plin context pandemic, o companie anunţă deschiderea unui nou centru comercial. Unde se va afla acesta

Autor: Ioana Matei Postat la 16 iulie 2020 640 afişări

În plin context pandemic, o companie anunţă deschiderea unui nou centru comercial. Unde se va afla acesta

Liebrecht & wooD construieşte cel de-al doilea centru FASHION HOUSE în partea de Est a Capitalei, în comuna Fundeni, lângă lacul Cernica, potrivit unui comunicat de presă trimis de reprezentanţii companiei. Cel de-al doilea centru profesional de tip outlet din România îşi va deschide porţile în aprilie 2021. Această investiţie de 25 de milioane de euro a grupului Liebrecht & wooD în România reprezintă cel de-al şaptelea centru outlet construit de dezvoltatorul european, în ţări precum Polonia şi Rusia, alături de România.

Proiectul a obţinut o linie de capital de 7,5 milioane de euro de la CEC Bank.

Poziţionat lângă autostrada A2, cel de-al doilea centru outlet beneficiază de acces direct de pe autostrada şi datorită poziţiei cheie, se bucură de o zonă de acoperire de 3 milioane de potenţiali clienţi, spun reprezentanţii companiei. Mai mult, noul Fashion House Outlet Centre este localizat astfel încât să fie accesibil şi celor care tranzitează autostrada Soarelui în drumul spre mare, pe durata sezonului estival.

Programat pentru a fi dezvoltat în două etape, centrul outlet, ce va avea o suprafaţă totală de 13.000 de metri pătraţi, va deschide prima zonă comercială de 8.700 de metri pătraţi în aprilie 2021, urmând ca restul de aproximativ 4.000 de metri pătraţi să fie deschişi în 2023. Cu o rată de închiriere de peste 50% pentru prima fază a proiectului, fapt ce confirmă atractivitatea modelului de retail de tip outlet, Fashion House Oulet Centre va deveni, cu siguranţă, o destinaţie de shopping.

Proiectul de 25 de milioane de euro este cel de-al cincilea dezvoltat de Liebrecht & wooD în România, după centrul de birouri Victoria Park din Băneasa, Militari Shopping Centre, West Park Retail Militari şi Fashion House Outlet Centre Bucharest din parte de Vest a capitalei.

„Modelul de outlet a impus un nou standard în retailul de fashion în România în ultimii 12 ani, din momentul în care Fashion House Oulet Centre şi-a deschis porţile în West Park Retail Militari, în Bucureşti. Consumatorul român ţine cont de raportul calitate preţ şi noi, în cadrul Fashion House, oferim o experienţă de cumpărături de neegalat datorită portofoliului de mărci. Modelul nostru de business a demonstrat faptul că este sustenabil şi în cele mai complicate perioade economice. Centrele noastre de tip outlet oferă reduceri permanente de minim de 30% şi datorită acestui fapt, au o rată de conversie extrem de ridicată pentru retailul de fashion din România. Ţinând cont de toate aspectele specifice şi de toate noutăţile pe care cel de-al doilea centru de outlet le va aduce, suntem convinşi că avem ingredientele necesare pentru o destinaţie de shopping unică. Liebrecht and wooD este prezent pe piaţa locală de mai bine de 15 ani cu un portofoliu de investiţii de peste 200 de milioane de euro. Investiţia de 25 de milioane de euro în galeria în aer liber din Estul capitalei reprezintă un angajament în plus al dezvoltatorului european faţă de piaţa locală. Ne bucurăm că am obţinut finanţarea de la CEC Bank. Acest lucru demonstrează încă o dată atractivitatea proiectului care va deveni, aşa cum ne dorim, o atracţie pentru cumpărători”, a declarat Sorin Ioan Blaga, General Manager, Liebrecht & wooD România.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.