Hoverboard-urile, trotinetele, bicicletele şi skateboard-urile electrice, din ce în ce mai căutate de români. Cât cheltuiesc pe vehiculele electrice

Autor: Florin Casota Postat la 23 mai 2017 263 afişări

Fie că îşi doresc să se deplaseze mai uşor la locul de muncă, fie că le utilizează în scop de divertisment, tot mai mulţi români optează pentru vehiculele electrice. Potrivit informaţiilor Quickmobile, hoverboard-urile, trotinetele, bicicletele şi skateboard-urile electrice sunt, în această perioadă, cele mai vândute produse de acest tip din ofertă, iar bugetul mediu alocat de clienţi pentru achiziţionarea lor este de 1.400 de lei.

Hoverboard-urile, trotinetele, bicicletele şi skateboard-urile electrice, din ce în ce mai căutate de români. Cât cheltuiesc pe vehiculele electrice

Conform datelor Quickmobile, cel mai bine vândut vehicul electric este hoverboard-ul Nilox Doc 2, cu difuzor bluetooth incorporat. Astfel, utilizatorul poate asculta muzică în timp ce se plimbă cu hoverboard-ul. Produsul este disponibil în mai multe variante de culori, iar preţul de pornire este de 1.200 de lei. Următoarea poziţie în clasament este ocupată de trotineta electrică pliabilă Newbits, disponibilă la un preţ de pornire de 1.000 de lei.

De asemenea, bicicletele electrice Newbits ocupă poziţia a treia în top, urmate de skateboard-urile şi drift trike-urile Newbits.

„Încă de la lansarea lor în oferta Quickmobile, vehiculele electrice au devenit extrem de populare în rândul clienţilor, iar trendul se menţine pe o traiectorie ascendentă. Fie că îşi comandă un astfel de gadget pentru uz propriu, fie că le comandă pentru cei mici, românii devin tot mai activi şi profită de temperaturile favorabile din această perioadă, alegând să se deplaseze smart”, declară Tudor Ţiboc, General Manager al Quickmobile.

Conform datelor companiei, aproximativ 75% din comenzile pentru vehicule electrice înregistrate de retailer sunt generate de bărbaţi. În timp ce aceştia preferă hoverboard-urile Nilox, reprezentantele sexului frumos şi-au arătat interesul faţă de trotinetele electrice Newbits.

În ceea ce priveşte bugetul mediu alocat de către români pentru achiziţionarea unui vehicul electric, acesta este de circa 1.400 de lei, însă sunt şi clienţi care au optat pentru produse mai scumpe, cu funcţii complexe. Astfel, pentru un transportator electric Moto Big Wheel, produs de Newbits, aceştia au plătit 8.000 de lei.

Din totalul clienţilor care comandă vehicule electrice de pe Quickmobile, cei mai mulţi provin din Capitală, respectiv Timişoara, Cluj-Napoca, Iaşi şi Baia-Mare.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.