Cum a evoluat businessul McDonald’s în România anul trecut

Autor: Ioana Matei Postat la 24 mai 2017 271 afişări

Cum a evoluat businessul McDonald’s în România anul trecut

”2016 a fost un an foarte bun”, a declarat Victor Tedesco, director general Premier Capital, compania malteză care deţine McDonald’s în România de anul trecut. „Toate pieţele în care suntem prezenţi au potenţial de creştere şi lucrăm pentru a ne extinde prezenţa şi a servi mai mulţi clienţi. Urmăm un program ambiţios de investiţii pentru a deschide mai multe restaurante şi pentru a le moderniza pe cele existente şi ne dedicăm inovării constante în toate restaurantele grupului nostru, pentru a oferi şi mai multă valoare şi diversitate clienţilor. Toate acestea nu ar fi posibile fără echipa noastră de management alcătuită din oameni dedicaţi, cu o experienţă extraordinară, care îşi exprimă zi de zi pasiunea pentru brandul pe care îl reprezentăm. Împreună, echipa asigură rezultatele extraordinare ale Premier Capital.”

„2016 a fost un an important în dezvoltarea business-ului McDonald’s în România. Investiţiile s-au ridicat la peste 20 miloane de lei, iar bugetul alocat dezvoltării reţelei McCafé a fost de 7,5 milioane de lei, cu 25 de cafenele la finalul anului. Cele 68 de restaurante din România au fost vizitate de peste 70 de milioane de clienţi, iar cei peste 4000 de angajaţi au servit 61 de milioane de burgeri şi trei milioane de cafele doar la McDonald’s” a completat Daniel Boaje, director general Premier Restaurants România

Începând cu anul 2016, McDonald’s este parte a companiei Premier Capital, partenerul de dezvoltare a restaurantelor McDonald’s din Estonia, Grecia, Letonia, Lituania şi Malta. Premier Capital plc operează 134 de restaurante în locatii importante, mai mult de jumătate dintre ele având McDrive şi numeroase cafenele McCafé. În România, McDonald’s este lider al pieţei restaurantelor, cu 68 de restaurante în 21 de oraşe. Până în prezent, compania a investit peste 800 de milioane de lei în România, are 4.350 de angajaţi şi primeşte zilnic peste 190.000 clienţi.

Şi în 2016 românii au vizitat restaurantele pentru produsele lor preferate, în topul preferinţelor fiind sandvişurile McPuişor, Hamburger şi Big Mac, cartofii prăjiţi şi Happy Meal-ul (au fost vândute 6,3 milioane de meniuri Happy Meal). În plus, 5% din vânzările de anul trecut s-au realizat în intervalul mic dejun iar la McDrive au fost servite 8.201.379 de maşini.

Tot anul trecut, 2 milioane de lei au fost investiţi în proiecte educaţionale şi de sănătate. În luna aprilie, salariul minim de intrare în companie a crescut la 1.450 de lei iar pentru trainingurile angajaţilor au fost investiţi 232.000 de euro, McDonald’s fiind numit pentru al treilea an consecutiv Cel Mai Bun Angajator din România conform AON Hewitt Romania. Din cei peste 4000 de angajaţi, 145 au sărbătorit 10 şi 15 ani de vechime, 36 au împlinit 20 de ani de când au început să lucreze la McDonald’s, 11 angajaţi au fost formaţi ca Manager Trainee, iar 36 de angajaţi studenţi bursieri au fost premiaţi cu burse în valoare de 72.000 lei.

Nu în ultimul rând, 1.147.432 de lei au fost investiţi în proiectele dezvoltate de Fundaţia pentru Copii Ronald McDonald. Cele două Case Ronald McDonald din Bucureşti şi Timişoara au sprijinit 799 de familii în 2016, prin oferirea a 9002 nopţi de cazare gratuită pentru copiii aflaţi sub tratamente de lungă durată în spital şi familiile acestora, potrivit informaţiilor trimise de reprezentanţii companiei.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
mcdonald's,
romania,
trecut,
business,
evolutie

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.