Clubul de noapte care a reuşit ce nimeni nu credea că se poate: profituri de 250 de milioane dolari

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 01 martie 2017 2213 afişări

Opt din zece cluburi de noapte eşuează pe parcursul primului an de funcţionare. Şi cum gusturile pentru muzică şi fashion suferă tot felul de schimbări, este greu pentru un club să se menţină relevant şi cool pe perioade lungi de timp; cele mai multe nici nu trec de perioada de 12 luni, relatează Bloomberg.

Clubul de noapte care a reuşit ce nimeni nu credea că se poate: profituri de 250 de milioane dolari

Din această perspectivă, este cu atât mai remarcabil ceea ce au reuşit Ronnie Madra şi Richie Akiva, care au înfiinţat şi gestionat afacerea Butter Group. Clubul 10AK este unul dintre cele mai la modă din SUA. De zece ani. Mai mult, clubul nu dă niciun semn cum că situaţia s-ar schimba iar clienţii ar putea să se împuţineze.

Iniţial, clubul 10AK (ceea ce înseamnă, de fapt, One of a kind, adică Unul de felul său), a fost deschis în Manhattan, cu puţin timp înainte de izbucnirea crizei economice. DJ în vogă ca Swizz Beatz sau invitaţi celebri, ca Weeknd, Robin Thicke, Bruno Mars, and Justin Bieber, au generat interes pentru ca acest club.

Specificul clubului este muzica hip-hop şi pop, dar mai recent gama de melodii fost extinsă. În 2012, antreprenorii americani au mai deschis un club în Las Vegas şi altul în Los Angeles (2014). Tot în 2014 au mai deschis un club în Manhattan.

Conform unui purtător de cuvânt a companiei care operează cluburile, de la deschiderea primului spaţiu, în urmă cu zece ani, şi până în prezent, afacerea a generat profituri cumulate de 250 de milioane de dolari.

Cluburile sunt cu atât mai în vogă cu cât invitaţi celebri se simt confortabil în aceste spaţii. De pildă Justin Bieber cântă ad hoc, iar Rihanna, în cursul unei petreceri, a mers în spatele tehghelei şi a început să servească petrecăreţii cu băuturi.

Iată care sunt regulile după care s-au ghidat proprietarii cluburilor 10AK:

  1. Nu vânaţi tendinţele. Muzica difuzată în club trebuie să fie autentică şi relevantă pentru clienţi.
  2. Fiţi cu adevărtat ospitalieri. “Trebuie să trataţi invitaţii ca pe oaspeţi, nu ca pe nişte celebrităţi – chiar dacă sunt. Le aduceţi băuturi, îi înconjuraţi de oameni plăcuţi,” spune Madra.
  3. Brandul înaintea profitului. Pentru a avea o afacere rentabilă pe termen lung, trebuie să fii cunoscut.
  4. Protejaţi-vă din start proprietatea intelectuală.
  5. Admiteţi că detaliile contează enorm

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
club,
noapte,
reusita,
asteptari,
profit,
timp,
refuz

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.