Care sunt cele mai frecvente mituri despre împrumuturi

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 15 iunie 2015 361 afişări

Provident Financial România a lansat astăzi campania „Autodenunţ”, realizată de Jazz, prin care compania adresează cele mai comune mituri despre împrumuturile rapide, pe termen scurt, şi îşi propune să schimbe preconcepţia că instituţiile financiare nebancare din România folosesc practici necorespunzătoare în interacţiunea cu clienţii.

„Campania Autodenunţ continuă abordarea autoironică începută în 2014 cu Providentiştii şi demontează, în aceeaşi notă, cele mai frecvente mituri despre împrumuturile noastre: De ce ne vizităm clienţii acasă? De ce este DAE mai mare? Ce se întâmplă dacă nu plăteşti împrumutul?”, a declarat Marilena Bârliga, senior marketing manager în cadrul Provident.

Astfel, campania ilustrează, prin mai multe spoturi, interacţiunea companiei cu clienţii, de la primul contact - vizita la domiciliu care diferenţiază Provident prin abordarea simplă şi personalizată, până la descrierea transparentă a soluţiilor financiare, acordarea sumei împrumutate şi rambursarea împrumutului. Campania prezintă pe scurt modelul de business Provident, prin intermediul unor personaje fictive: purtătorul de cuvânt al companiei, directorul de resurse umane, agentul Provident, pe nume George Cămătaru, şi câţiva dintre clienţii acestuia.

„De mult timp, instituţiile financiare care acordă mici împrumuturi sunt acuzate de practici nu tocmai corecte. În numele industriei, noi, Provident, am declanşat o anchetă internă care arată că, ce să vezi, aşa este. Aşa începe spotul Autodenunţ care dovedeşte, în final, că situaţia este de fapt pe dos, pornind de la o idee creativă îndrăzneaţă, pusă în scenă într-un mod amuzant. Ancheta continuă pe www.provident.ro/autodenunt”, a spus Valentin Suciu, creative director în cadrul Jazz.

Provident acordă credite de valoare mică, pe termen scurt, cu costuri fixe pe toată perioada împrumutului şi nu aplică penalităţi pentru întârzierea plăţii ratelor. Clienţii pot împrumuta sume cuprinse între 500 şi 5.000 de lei, pe perioade de 44 până la 78 de săptămâni. Clienţii pot alege cum primesc şi restituie împrumuturile, fie prin transfer bancar, fie prin serviciul opţional de gestionare la domiciliu, oferit contra cost, care presupune acordarea împrumutului în maximum 48 de ore şi încasarea ulterioară a ratelor de la domiciliul clienţilor.

Provident Financial România este o instituţie financiară nebancară înregistrată în Registrul General al Băncii Naţionale a României şi face parte din grupul britanic International Personal Finance (IPF), unul dintre cei mai importanţi furnizori de credite la domiciliu din Europa. Grupul are 2,6 milioane de clienţi în şapte ţări din Europa Centrală şi de Est, precum şi în Mexic. IPF este unul dintre cei mai mari angajatori britanici din regiune şi una dintre cele mai puternice 250 de companii internaţionale listate la Bursa din Londra.

Provident are peste 850 de angajaţi în România şi colaborează cu peste 3.700 de agenţi independenţi în 80 de oraşe din întreaga ţară.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/care-sunt-cele-mai-frecvente-mituri-despre-imprumuturi-14454950
14454950
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.