Avionul doborât în Ucraina. Business Insider: ultimele clipe de viaţă ale pasagerilor „cursei morţii“

Postat la 23 iulie 2014 92 afişări

Publicaţia americană „Bussines Insider” a publicat marţi un articol în care reuneşte opiniile mai multor jurnalişti, cercetători şi oameni din sistemul medical cu privire la modul cum a fost simţită de pasageri prăbuşirea avionului companiei Malaysia Airlines în estul Ucrainei.

Avionul doborât în Ucraina. Business Insider: ultimele clipe de viaţă ale pasagerilor „cursei morţii“

Condiţiile care au dus la prăbuşirea avionului care efectua zborul MH17 al Malaysia Airlines ridică numeroase semne. Cert este că în aeronavă au fost 298 de persoane, iar toate au murit. Cei mai mulţi specialişti şi oficiali din serviciile de intelligence americane au avansat ipoteza folosirii unei rachete sol-aer lansate din zona controlată de insurgenţii proruşi care a vizat avionul.

Această interpretare este susţinută de faptul că separatiştii din acea regiune au doborât şi anterior aeronave, dar acestea erau ucrainene şi nu erau curse de linie. Răspunsurile sunt aşteptate după ce vor fi analizate cadavrele celor aflaţi în avion, cutiile negre şi locul unde s-a prăbuşit aeronava.

Editorul I.H.S. Jane`s Missiles & Rockets, Doug Richardson, susţine că pasagerii avionului probabil nu au suferit deloc înaintea exploziei şi nu au fost conştienţi de ceea ce se întâmpla în jur în ultimele secunde de viaţă. Editorul a declarat revistei „Time” că racheta sol-aer Buk, presupusă a fi fost folosită în această tragedie, înainte de a lovi avionul eliberează un şrapnel al cărui scop este să afecteze mai multe părţi ale avionului.

Cititi mai multe pe www.adevarul.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/avionul-doborat-in-ucraina-business-insider-ultimele-clipe-de-viata-ale-pasagerilor-cursei-mortii-12961805
12961805
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.