ANAT: Vânzările pentru minivacanţa de Sf. Maria au crescut cu 38% pe litoral şi cu 25% la munte

Postat la 15 august 2018 34 afişări

Vânzările pentru minivacanţa de Sfânta Maria sunt mai mari cu până la 38% pe litoral şi cu până la 25% pentru staţiunile balneo ori munte, faţă de anul 2017, când durata acesteia a fost de patru zile, anunţă miercuri, într-un comunicat, Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism - ANAT.

ANAT: Vânzările pentru minivacanţa de Sf. Maria au crescut cu 38% pe litoral şi cu 25% la munte

Cele mai multe solicitări au venit în ultimele două săptămâni, după anunţul că zilele de 16 şi 17 august sunt libere.

„Beneficiarii voucherelor de vacanţă au căutat în special hoteluri de două şi trei stele, pentru a se încadra în valoarea acestora pe persoană, iar cei care au plătit vacanţa în bani au preferat hoteluri de trei şi patru stele”, menţionează ANAT.

Citiţi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.